Абарона правоў удзельнікаў адукацыйнага працэсу. Ад тэорыі - да практыкі

Submitted by ias on сер, 14/11/2018 - 14:39

Мабільнасць выкладчыкаў і студэнтаў, падрыхтоўка і прафесійнае развіццё настаўнікаў, дысцыплінарныя працэдуры ва ўстановах адукацыі, судовы кантроль ацэнкі персаналу ў сферы адукацыі, інклюзіўны адукацыю, абарона дадзеных, празрыстасць і доступ да інфармацыі ў галіне адукацыі - вось далёка не поўны пералік праблем, якія былі разгледжаны падчас метадалагічнага семінара па праграме рэалізацыі Міжнароднага праекта EduLAW «Распрацоўка адукацыйных модуляў па праву для педагагічных напрамкаў падрыхто кі як ўклад у станаўленне сістэмы адукацыі, заснаванай на абароне правоў удзельнікаў адукацыйнага працэсу ». Мерапрыемства праходзіла з 5 па 10 лістапада ў Маскве. Выкладчыкі факультэта псіхалогіі і педагогікі і юрыдычнага факультэта ГДУ імя Ф. Скарыны выступілі з дакладамі, паўдзельнічалі ў абмеркаванні дакладаў калегаў, а таксама правялі рабочыя сустрэчы з прадстаўнікамі кіраўніцтва МДУ і Маскоўскага дзяржаўнага юрыдычнага ўніверсітэта імя В.Я. Кутафина, падчас якіх былі намечаны практычныя крокі па развіцці супрацоўніцтва паміж ўстановамі вышэйшай адукацыі. Міжнародны праект EduLAW перайшоў у стадыю рэалізацыі практычных задач. Перад удзельнікамі кансорцыума, які рэалізуе праект, пастаўлена задача па ўкараненні распрацаванага вучэбна-метадычнага забеспячэння ў адукацыйны працэс. Нароўні з ГДУ імя Ф. Скарыны ў міжнародны кансорцыум уваходзяць Свабодны універсітэт Бруселя (Бельгія), Універсітэт Беластока (Польшча), Універсітэт Вітаўта Вялікага (Літва), Тыранскі універсітэт і Універсітэт Дуресса (Албанія), Маскоўскі гарадскі педагагічны універсітэт, Маскоўскі дзяржаўны юрыдычны універсітэт імя В.Я. Кутафина, марыйскага дзяржаўны універсітэт, Паўночны арктычнае федэральны універсітэт (Расійская Федэрацыя) і Беларускі дзяржаўны педагагічны універсітэт.

Фотасправаздача